hasil karya 2

disebabkan masih baru dlm bidang menulis blog ni mnyebabkan aku buntu pasai xtau nk tulis apa.hehe..perlukah aku mnulis kehidupan harian yg biasa atau pun mnnunggu sesuatu yg menarik berlaku n baru tulis.atau pon aku perlu mnulis sesuatu tentang org lain.hmm..nama blog ni i am linda so xkan nk tulih cita pasai org lain plak.so,seblum nk tnggu prkara yg menarik berlaku tgk2 ja la hasil karya trbaru aku dulu.


still sama dgn kerja dulu cuma kali ni aku mnggunakan adobe illustrator.baru present pg td so apa komen yg aku dpt ok la.cuma time dah nk abis tu igt lega la lecturer xkata pa then tiba2 ja dia kata wait!!!apa ni?sambil dok tnjuk kt pic no 3.aku kata la tu harimau tnggelam.pastu dia kata,"laaa..igtkan katak"..hampeh toi..suka ati dia ja.then lecturer no 2 lak kata "saya igt ikan tgh melompat".hmm.. ska ati depa la nk kata pa.janji aku wt siap.

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates